Tags

, , ,


Sursa foto

Este deja al doilea material despre Malakhov din această săptămână, însă încep să-l descopăr mai mult ca balerin, iar dacă îmi place, cu siguranță veți mai citi materiale despre el la mine pe blog. Despre Vishneva nu am avut ocazia să scriu (toate la timpul lor!). Vishneva este balerina mea preferată și cu asta am spus tot. Așa că cel mai frumos a fost să-i descopăr pe cei doi ca parteneri.

Nu știu ce cuvinte am pus la căutare în pagina rusească, Raiul baletomanilor, cum o numesc eu, dar până ieri nu am găsit acest Giselle cu Vishneva și Malakhov. M-am așezat confortabil, cu creionul de bifat ”spectacole de primă sursă în istoria baletului” în mână. Și înainte de începerea înregistrării m-am amuzat copios urmărind un interviu cu Malakhov despre rolul său, secrete de parteneriat, interpretare unică, in funcție de rol, dar și de partener. Un Malakhov uman și normal, cum spune el mereu că vrea să fie în fața publicului, plin de simțul umorului. Până și ziaristul râdea în hohote, și nu ai cum să n-o faci, pentru că, în timp ce Malakhov explică suferințele lui Albert, îți vin în minte parodiile celor de la Trockadero. Acel Albert din Trockadero care o alerga pe Giselle în flexibili cu pampoane.

Vishneva în rolul Giselle mi se pare perfectă. Deși pentru mine Vishneva e total opusă clasicei balerine, suavă, diafană, gata să se spargă dacă o atingi. Pe Vishneva o percep rebelă, nebunatică, ca o Kitri neastâmpărată și zburdalnică. Totuși, am avut surpriza s-o văd într-o Giselle perfectă, favorita mea: inocentă, foarte frumoasă, sinceră, iubitoare, surâzătoare, PERFECTĂ.

The Tokyo Ballet: Vishneva and Malakhov in Giselle