Tags

, ,

monica petricaMonica Petrică by Zoltan Lorencz.

Antenele difuzează promouri pentru noua emisiune din grila de primăvară, România Dansează. Aștept cu nerăbdare să încep să urmăresc această emisiune și sper să am parte și de balet clasic. Monica Petrică este prim-balerină la ONB și va face parte din juriul emisiunii. Este o balerină superbă, foarte frumoasă, atât ca femeie, cât și ca balerină, pe scenă. Am vazut-o de mai multe ori la ONB și mi se pare plină de eleganță pe scenă, senzuală, misterioasă, impunătoare, sigură pe ea. De aceea sunt curioasă pentru a o cunoaște mai bine prin intermediul acestei emisiuni. Balerina a dat un interviu scurt la Sinteza Zilei a lui Gâdea, unde a vorbit foarte frumos despre dans (vedeți interviul cu Monica Petrică aici) și despre cariera ei. Monica Petrică a spus despre viitorul ei rol din emisiunea România Dansează că: “Îmi place foarte mult această provocare. Este pentru prima dată cand pășesc dincolo de scenă, în calitate de juriu și mă interesează această latură. Sunt onorată să fiu în această echipă.” A adăugat că “Dansul este o bucurie a oamenilor nealterată” și ne dorim cu adevărat ca această frază să descrie viitoarele momente coregrafice din emisiune. Din juriu mai fac parte, alături de Monica, și CRBL cu Mihai Bendeac.

Sursa: Antena 3.